FAQ
Ako ne možete da pronađete odgovor na svoje pitanje u našem delu Česta pitanja, slobodno nas kontaktirajte. Naš prijateljski tim za korisničku podršku je tu da vam pomogne i odgovoriće na vaš pitanje što je pre moguće.
Odabir proizvoda
Možete li mi pružiti savet oko odabira proizvoda?
Naravno. Upravo zato smo kreirali kvizove koje možete pronaći ovde. Na taj način ćete dobiti personalizovanu preporuku za proizvode koji najbolje odgovaraju vašim potrebama. Ukoliko vam i dalje treba pomoć, slobodno se obratite našoj korisničkoj službi putem društvenih mreža ili na broj telefona 063/649-099.
Da li su svi proizvodi sa veb stranice trenutno dostupni na centralnom skladištu?
Većina proizvoda se nalazi na skladištu, ali u slučaju da neki proizvod trenutno nije dostupan, sve informacije možete da dobijete u kontaktu sa našom službom za korisnike.
Da li je moguće naručiti proizvode u većim količinama i ostvariti veleprodajnu saradnju?
Za informacije o uslovima veleprodajne kupovine, molimo vas da se obratite našoj e-mail adresi [email protected].
Registracija i porudžbine
Da li je obavezna registracija ako želim da kupujem na Protein Box web shopu?
Registracija nije obavezna, ali preporučujemo vam da se registrujete kako biste iskoristili sve prednosti koje pružamo. Popunjavanjem jednostavnog formulara sa svim potrebnim podacima, stičete pristup raznim pogodnostima. Registracija na našem web shopu omogućava vam sakupljanje poena koje kasnije možete iskoristiti za dodatne pogodnosti. Takođe, informisaćemo vas o ekskluzivnim popustima, posebnim ponudama i novim proizvodima. Registrujte se i budite deo naše zajednice koja se fokusira na vaše potrebe i zadovoljstvo.
Da li je sve u redu sa mojom porudžbinom ako nisam primio/la e-mail sa potvrdom?
Nakon što završite proces naručivanja, očekuje se da ćete dobiti e-mail sa potvrdom. Međutim, ukoliko niste primili očekivani e-mail, ne brinite. Prvo proverite svoj spam folder ili folder “Promocije” u vašem inboxu. Ponekad se e-poruke mogu smestiti u ove foldere zbog postavki filtriranja e-pošte. Ukoliko niste pronašli potvrdu o porudžbini ni u tim folderima, postoji mogućnost da je došlo do tehničke greške ili nesporazuma. U takvom slučaju, preporučujemo da odmah kontaktirate našu korisničku podršku putem e-maila ili telefona kako bismo vam pružili neophodne informacije i rešili eventualne probleme.
Da li je moguće naručiti proizvod telefonom?
Iako preporučujemo da koristite naš web shop za naručivanje proizvoda, kako biste mogli pratiti status porudžbine i iskoristiti sve logističke prednosti, takođe je moguće naručiti putem e-maila ili društvenih mreža. Ipak, važno je napomenuti da trenutno nije moguće naručiti proizvod telefonom. Naša online platforma pruža jednostavnu i efikasnu uslugu naručivanja, a naš tim korisničke podrške će vam biti na raspolaganju za sva dodatna pitanja ili asistenciju.
Gde mogu saznati stanje moje porudžbine?
Možete pratiti stanje svoje porudžbine unutar korisničkog panela koji vam je dostupan nakon registracije. Na taj način imate uvid u detalje porudžbine , kao i informacije o isporuci i dostavi.
Kako mogu otkazati ili izmeniti svoju porudžbinu?
Izmene u porudžbine moguće je izvršiti samo uz asistenciju našeg korisničkog servisa. Ukoliko želite izmeniti ili otkazati svoju porudžbine, preporučujemo da odmah kontaktirate našu info liniju na broj 063 649 099 ili nas kontaktirate putem e-maila na adresu [email protected]. Naš tim će vam pružiti sve neophodne informacije i pomoći vam da izvršite željene promene u porudžbine.
Dostava i plaćanje
Kada će mi biti isporučen paket?
Pakete predajemo dostavnoj službi u roku od 24 sata od uspešnog dovršetka porudžbine. Kurirska služba garantuje dostavu unutar 48 sati. Za isporuku koristimo pouzdane kurirske službe poput BEX-a i PostExpress-a, koje pokrivaju celokupnu teritoriju Srbije.
Isporučujete li porudžbine i tokom vikenda?
Nažalost, kurirska služba ne vrši isporuke tokom vikenda i državnih praznika. Isporuke se obavljaju tokom radnih dana, od ponedeljka do petka.
Koje su mogućnosti dostave? Kolika je cena dostave?
Za dostavu paketa koristimo kurirske službe poput BEX-a i PostExpress-a. Za sve porudžbine u vrednosti preko 3.000 RSD, Protein Box obezbeđuje besplatnu dostavu. Za porudžbine ispod tog iznosa, primenjuje se odgovarajuća cena dostave koju određuje kurirska služba.
Dostavljate li pošiljke i u druge zemlje osim Srbije?
Trenutno dostavljamo proizvode isključivo na teritoriji Srbije. Za isporuku u druge zemlje, preporučujemo da proverite dostupnost i opcije dostave kod lokalnih prodajnih mesta ili distributera Protein Box proizvoda.
Koje su mogućnosti plaćanja?
Protein Box vam pruža više opcija za plaćanje:
Plaćanje pouzećem – Plaćanje gotovinom kuriru prilikom preuzimanja paketa.
Plaćanje platnim karticama putem Banca Intesa platnog procesa.
Plaćanje putem elektronskog bankarstva ili uplatom na dinarski račun.Kako iskoristiti kupon za popust?
Kada dodate proizvode u korpu i pređete na proces plaćanja, na stranici će vam se prikazati formular za naručivanje. Na desnoj strani će biti prikazan pregled porudžbine, gde imate opciju da unesete kod kupona za popust. Unesite kod kupona u predviđeno polje i kliknite na primeni kako biste iskoristili popust na vašu porudžbine.
Reklamacija i povrat robe
Kurir mi je doneo vidno oštećen paket. Šta mogu preduzeti u vezi toga?
Ukoliko Vam kurir donese oštećen paket, preporučujemo da ga ne preuzmete. Prilikom preuzimanja pošiljke, dužni ste da proverite da li postoje vidljiva spoljna oštećenja na paketu (otvoren, pocepan, izgužvan, mokar paket) i odmah ih reklamirate dostavljaču, odbijajući preuzimanje takve pošiljke. Prevoznik će obavestiti Protein Box o oštećenju, a mi ćemo Vam naknadno poslati novi paket.
Moja porudžbina sadrži neispravan proizvod, nedostaje proizvod ili se u njoj nalazi proizvod koji nisam naručio/la. Šta treba da uradim?
Ukoliko imate bilo kakvih problema sa Vašom porudžbinom(oštećena roba, nedostajući proizvod, pogrešno poslat proizvod), molimo Vas da odmah kontaktirate našu korisničku službu. Pošaljite zahtev na e-mail adresu [email protected], uz priložene fotografije paketa i njegovog sadržaja, ili nas pozovite na info broj 063 649 099. Vaš zahtev će biti obrađen tokom radnih dana, u roku od nekoliko sati.
Želim da vratim kupljenu robu. Šta treba da uradim?
Ukoliko želite da izvršite povraćaj kupljenih proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili pozovete naš info broj 063 649 099. Proizvode možete vratiti neoštećene u roku od 30 kalendarskih dana, u skladu sa uslovima za povraćaj. U paket stavite popunjen reklamacioni formular. Troškove povraćaja robe snosi Protein Box. Nakon što primimo paket, izvršićemo povraćaj novca.
Da li je moguće vratiti samo deo porudžbine prilikom podnošenja reklamacije/povraćaja proizvoda?
Naravno. Ukoliko ste unutar jedne porudžbine naručili više stavki, slobodno možete reklamirati ili vratiti samo ono što Vam ne odgovara.
Naručio/la sam proizvod, ali mi nije dostavljen. Šta treba da uradim?
Ukoliko Vam porudžbina nije dostavljena u roku od 4 radna dana od datuma kada ste je izvršili, molimo Vas da nas odmah kontaktirate putem našeg info broja 063 649 099 ili nam pišite na [email protected].
Lojalti program
Koje su prednosti registracije na Web shopu Protein Box?
Registracijom stičete mnogobrojne prednosti, kao što je praćenje porudžbine, obaveštenja o sniženjima i popustima i slično. Najveća pogodnost je Lojalti Klub gde skupljate poene svakom kupovinom i ostvarujete uštedu svakom narednom kupovinom. Takođe, Protein Box Vam svake godine za rođendan poklanja 1.500 poena.
Koje su prednosti Protein Box Lojalti Kluba?
Lojalti Klub Vam omogućava jeftiniju kupovinu gde svakom kupovinom skupljate bodove. Takođe, članovi Lojalti Kluba dobijaju obaveštenja o novim proizvodima i sniženjima. Samom registracijom na Protein Box osvajate 1.000 poena!
Mogu li izbrisati korisnički račun?
Ukoliko želite da izbrišete vaš nalog, javite nam se na [email protected]
Kontakti i dodatne informacije
Kako da vas kontaktiram?
Javiti nam se možete na broj: 063 649 099 ili putem emaila [email protected]. Radno vremen Protein Box-a je od ponedeljka do petka od 10 do 20 sati.
Imate li politiku privatnosti?
Naravno, Protein Box se brine o privatnosti i sigurnosti podataka naših korisnika. Sve informacije vezane za politiku privatnosti možete da nađete ovde – Politika privatnosti.
Imate li uslove korišćenja?
Naravno, uslove korišćenja možete da nađete klikom na link – Uslovi korišćenja.